Mälardalenrents Kvalitetsgaranti
Fackmannamässighet
- Alla punkter på den checklista som beskriver arbetsmomenten för den specifika städtjänsten kommer att genomförs på ett fackmannamässigt sätt.
- Rätt metoder och rätt utrustning används för varje delmoment.
- Alla som arbetar med uppdraget har den nödvändiga utbildning och kompetens som uppdraget kräver.
Kvalitetssäkring
- Inspektion sker efter varje uppdrag där resultaten av de arbetsmoment som finns på checklistan kontrolleras.
- Före och efter bilder tas (gäller enbart flyttstäd och lokaler/ytor vi städar som inte är boytor)
Kommunikation
- Kontaktperson finns alltid tillgänglig på kontoret genom hela uppdraget.
- Vi lämnar alltid våra kontaktuppgifter tillsammans med checklistan för utförd städtjänst på platsen där vi städar.
Reklamationsrätt
Kvalitetsgarantin gäller i 10-arbetsdagar efter utfört städuppdrag och under denna går det att reklamera resultat av städmoment som inte levt upp till dina förväntningar.
- Alla reklamationer som gäller arbetsmomenten på checklistan åtgärdas inom 2-arbetsdagar. Helgdagar räknas.
- Gäller i alla fall där arbetsmomenten på checklistan inte utförts på ett fackmannamässigt sätt.
- Vi åker tillbaka 1-gång och åtgärdar eventuella problem som uppstått med städningen.
- Reklamationer måste skickas med formuläret på denna sida: https://www.malardalenrent.se/reklamation